Wszystkie wysyłki realizujemy za pośrednictwem firmy OPEK.
Zostanie on uwzględniony na dowodzie zakupu.
W przypadku większych zamówień (dotyczy przesyłek gabarytowych lub o dużej wadze - hurt) wtedy koszt może się zmienić - skontaktuje się wtedy niezwłocznie nasz handlowiec.
Dla nowych klientów nie ma możliwości wysyłki przedmiotu za pobraniem.
Przy kolejnych zakupach jeśli są Państwo zainteresowani taką opcją wysyłki prosimy o kontakt - po weryfikacji klienta możemy udostępnić opcję wysyłki pobraniowej.
W momencie odbioru przesyłki prosimy o dokładne obejrzenie paczki, czy nie posiada jakichkolwiek uszkodzeń, wgnieceń, śladów otwierania przesyłki. Jeśli paczka jest uszkodzona prosimy o spisanie protokołu uszkodzenia w obecności kuriera - jest to jedyny sposób reklamowania przez nas przesyłki.
Kurier dostarcza przesyłkę na następny dzień roboczy od momentu nadania przesyłki, prosimy o podawanie aktualnego telefonu kontaktowego, umożliwi to kurierowi kontakt z Państwem w przypadku nie zastania odbiorcy paczki lub problemu z dojazdem.